niedziela, 10 czerwca 2018

Startujemy - czekamy na szczeniaczki Chmurki i Berkina 馃挀

*   *   *
Witajcie dotychczasowi i przyszli Buhlbiniarze oraz sympatycy Hodowli BUHLBINO.
Ju偶 tradycj膮 sta艂o si臋 uruchamianie blogu, w kt贸rym znajd膮 si臋 relacje z przebiegu ci膮偶y i odchowie kolejnego miotu Buhlbino.
Tym razem blog b臋dzie dotyczy艂 miotu "I" mam膮 kt贸rego b臋dzie nasza kochana
CHMURKA Buhlbino
oraz
Jackson de Chester

*   *   *
STARTUJEMY!!!

*   *   *
Tak, w brzuszku naszej Chmurki rosn膮 ju偶 malusie kuleczki.
Po "pustym kryciu" mojej Totti, wiadomo艣膰 o ci膮偶y Chmurki uradowa艂a mnie podw贸jnie. 
Wed艂ug dr pani Ani Bia艂kowskiej, kt贸ra specjalizuje si臋 w rozrodzie i prowadzeniu psich ci膮偶, mamy oczekiwa膰 maluszk贸w w liczbie 5+.
Za dwa tygodnie b臋dziemy mieli okazj臋 przyjrze膰 si臋 ponownie maluszkom i mo偶e uda si臋 je policzy膰.
Ile kruszynek przyjdzie na 艣wiat, dowiemy si臋 15-17 lipca.

Tymczasem sam widok b膮belk贸w w brzusiu Chmurki, wzruszy艂 mnie ogromnie.
Chmurcia to pierwsza sunia z naszym przydomkiem, kt贸ra w naszej hodowli powije drugie pokolenie szczeni膮t Buhlbino.


B膮belinki!

*   *   *
Mam wra偶enie, 偶e Chmurka za nic ma sw贸j odmienny stan. Mimo jej b艂agalnych spojrze艅, nie mog臋 ju偶 pozwala膰 jej na szale艅cze gonitwy z najlepsz膮 od wyg艂up贸w kumpelk膮 - Gal膮.
Za to szlaban na b艂aze艅stwa z Gal膮, rekompensuj臋 Chmurce spacerami - tylko ona i ja.

 Co艣 chcia艂a艣 mamo?

 spacerujemy, spacerujemy, byle dalej...........


P臋dz臋 do ciebie, bo ci臋 kocham!

*   *   *
Chmurcia, jak ka偶da sunia w mojej hodowli, po stwierdzeniu ci膮偶y ma zmienion膮 diet臋. Z karmy dla doros艂ych ps贸w 艣rednich ras, Chmurcia przesz艂a ju偶 na karm臋 dla szczeni膮t. jest to standardowe postepowanie z ci臋偶arn膮 suni膮, kt贸ra w tym szczeg贸lnym czasie potrzebuje ju偶 bogatszej w sk艂adniki pokarmowe i bia艂ko karmy.
P贸ki co apetyt dopisuje.

*   *   *

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz